Friday, October 16, 2009

Open House Raya 2009

haha... org dh abis raye, aku baru cbok nk citer bab raye erk...x per laaa...nie baru de mse nk update blog nie....raya thn nie aku sambut ala kadar jerk....wat persediaan pun cam biasa...last minute....yg pentg aku beli kn anak2 nyer keperluan jerk...

so...ari tue aku ade g 1 open house nie...umah akak ipar adik aku...c angah...dia wat open house + besday anak dia kot....senang, skali jln.....hehe...tp mse aku ngn famili smpi, diaorg baru jerk lps tiup lilin...melepas ler nk jd back-up singer....wakakaka...so, kiteorg smpi jerk...trus jek mkn...



adik aku pun de tlg akak ipr dia msk....ade ler 2,3 jenis juadah...laksa johor, lontong...mee goreng....dan memcm lg arr...nie bhgn luar umah...kiteorg mkn kt dlm....hehe...special skit...


lps mkn tue, xde ape nk wat...aku pun sesi bergambo laaa..tp ngn family aku jerk....sbb yg lain bz lyn org yg dtg....

nie adik aku angah, mak buyung yg dh msuk 7 bln mse nie....muka serabai jerk erk ko? cnfm yg kt dlm tue 'geng' ikal gak nyerrr....huahuahua


gambo aku ngn my mom.....hehehe...



nie plak gambo aku ngn anak2 ku.....






rentung mse nie b'gambo....nk pggl c ikal gambo same....mak aii...nk t'cabut anak tekak aku jerit...dia leka duk main ntah ngn anak sape ntah...



gambo cute aku ngn putriku...cewah...



nie plak gambo c esha....esha nie senang jerk nk suh dia b'gambo...ko pegang hp pun dia ingt ko nk amik gambo dia....







nie plak mse kt umh bpk mertua aku plak...kt kg melayu....aku singgah jap, sbb dh terlanjur lalu tue....bley bertanye kabor skali....

alo kakak, abg....ade yg nk beli munga x? sy ade jual munga nie....ibu sy suh wat p-time...voley?
ibu sy kate, suk senang..dh ade duit wat belanja skolah....baik kn ibu sy....





No comments:

Post a Comment