Tuesday, October 27, 2009

Bangunan Sultan Iskandar @ CIQ

kekdg, biler kpala aku nie dh nk pecah sbb keje kt opis nie byk x hengat...aku suker ler tenang2 kn fikiran ngn cuci mata tgk pemandangan ker, window shopping ker....hehe...pening tetibe tau klu kje byk sgt...cam nk muntah pun ade....rase cam nk campak jerk job2 ngn kertas2 nie dr tingkp kt pantry tue...hiksss....

aritue mse aku tgh minum kt pantry opis aku nie....aku bley terajin nk amik gambo bangunan sultan iskandar yg baru siap tue...pd aku xde ape yg menarik sgt laaa....cumer kekadang...nmpk ler jln jem nk msuk spore tue....aku tgk berebut2 org nk msuk spore hek? sanggup tue q pepjg sey....aduiiyaiiii....klu aku lerrr......






tp x byk ler aku dpt amik yek...sbb amik pun dr blah blakang jerk...nmpk pun luar jerk...
adik aku no.2 tue, de kje kt situ....dia kate cantik klu tgk dr dlm....biler mse tue nk tgk?huhu....
nme jerk duk jb...tp x prnh nyerr ler msuk spore...ongkos tarak laaa nk wt passport...hehe


nmpk x bas beratur tue? klu kt sini...ade 2 tmpt tggu bas....klu yg nak ke area barat (skudai, angsana, tun aminah & lain2 ) kna naik bas yg b'dpn ngn City square laaaa...tp klu yg nak ke area timur ( tmn pelangi, sentosa, majidee, kg melayu, pandan , tiram, jhr jaya & kota tinggi ) kna naik yg kt sini....yg dkt ngn CIQ nie.....huhu....




1 comment: