Monday, January 11, 2010

Kalimah Allah

Salam,

bengang tul lh bace paper lately...psl isu kalimah Allah tue lh...jujur ckp, aku mengutuk giler2 mereka2 yg suker2 jerk g simbah cat la, nk bakar gereja ler...ntah ape2 lg la yg dia org wt tue...
pd aku...isu nie masing2 x yah nk poyo2....biar mahkamah jerk yg putus kn...yg lain duk jerk diam2...

tp x b'maksud gak aku menyokong plak penggunaan name Allah tue....
aku pun wondering seyy...apsal plak diaorg cbok2 nk guna nme Allah tue...kn dia org de nme Tuhan diaorg sendiri...pelik gak...errrmmm...bley spe2 tlg jelas kn x? hikss..

ape pun pd aku...yg penting tolak ansur & hormat agama sendiri dan jugak agama org lain...
x suker nk tgk kite org malaysia nie bercekau menda2 mcm nie...kite kn idup harmoni dr dulu...yg cina dtg umah india, yg melayu dtg umh cina klu raya2 nie...d tmbh plak org lain yg raya ko pun sesame cuti pjg..x suker ke cm tue...dan memcm istimewa lain laaa...mls ar nk sebut satu1...kan?

PLSSS la ea...tlg jgn nk berperangai cm bdk2 plak memasing...aku kuat rase ade yg menaguk d air yg keruh nie...sajerk jerk nk kucar-kacir kn malaysia....mencik

jadik...renung2 kn lh & selamat beramal...hiksss

emo jerk entry aku nie...hiks...


k la..daaaa

1 comment:

  1. dok.. marah benar ya... dah cam pengkritik politik lakkk kau nie... hahahaha.. tapi apa kau cakap tu ada benarnya... cam hampeh jek sibuk2 nak pakai nama Allah...

    ReplyDelete