Wednesday, September 9, 2009

Angah Kahwin Dec 2008

Salam...

hi...pekabar semua? semua katenyer....ade ker yg sudi singgah blog aku yg x sberapa nie...huhu...pd yg ade singgah time kacih daun keladi ler yer....rerajin ler singgah lg...hehe...

dh msuk ramadan ker 20 klu x silap aku....wah, dh feeling2 raye nie.....hehe...cam bdk kecik erk...
haha...suker arr...bkn selalu per...

tp enrty ni, aku xde feeling nk citer bab raye lg naa.....aku nk citer psl adik aku kawin plak...ari tue psl dia tunang kn?....angah nie tunang x lme....dlm 1 thn de kot...tunang lps raya 2007, ujung thn 2008 dia kawin laaaa...ye lh, org dh nk' mtk' dia cecpt...nk wat cane ye x? kasi jerk ler...kang x kasi kang....nangis lak laki...cewahhh...nie klu laki dia bace blog aku de haru....hehehe...

dia kawin lps aku b'salin kn c esha...knal x esha spe? ala...x ingt ler tue....ank aku no.2...mase dia nk kawin tue, maksud aku mse ttp kn tarikh kawin....aku dh kire2 ...nie klu ikut tarikh diaorg nie, konpom mse aku dlm pntg...jap g btul....aku baru 38 ari kot mse tue...klu x silap...

korang tau ler, tgh pntg nie kn memcm x bley, lg lak aku nie caesar dulu...lg ler truk pntg nyer...kena lak d wat keje kawin mse tu....aduiiiiiiii aku ckp......cmne nie? aku risau bkn pe....
aku nie, sedara x ramai kt sini...so, ade xde kena ler aku tlg ape2 yg patut...nk hrp kn spe lg...adik badik plak x rmai...adik yg kje, susah dpt cuti...siap nk kna tipu bos, br bley approv cuti...oppppssss...adik yg skolah plak, bley wat p-time plak....susah gak nk cuti....ade x de, adik jntn aku ler yg menolong ape2 yg patut....tue ler guna ank jntn...ye dak?hehe...

tp awl2 aku dh sound angah, soh arrange bebtul majlis dia....so, family yg secoit nie...xde ler kelam kabut sgt...tp...yg aku puas ati sgt...sbb jiran2 tmpt aku....semua m'hulurkn bantuan...alhamdulilah...hehe...for yr info, aku nie duduk tmn baru....Taman Ehsan Jaya...ermm, prnh dgr? tau dak kt ner? ...k arr...aku terang ckit...taman ehsan jaya nie...ltk nyer t'sembunyi ckit....dia jauh ker dlm...di antara taman Desa jaya ngn Jhr jaya....klu ikut jln Tebrau ke Kota Tinggi, kena ler msuk ikut desa jaya tue....so, biler dh tmn baru, org2 yg duduk majoriti yg anak2 dia org tue comel2 lg...kire anak2 mak aku ler yg dh bley kena 'jual'...hehehe

so, perkahwinan angah nie pun, yg PERTAMA skali ler di ada kn kt tmn nie....so penduduk kt sini cam teruja ler .....teruja kate nyerr...mampus kena pepah ngn org tmn klu de yg bace nie...heheh...anyway...big clap for penduduk Tmn Ehsan Jaya kerna memeriah & m'bntu melancar kn p'jalanan majlis perkahwinan angah...gitu...

p/s - ngah..ko patut kena ketuk pintu umah diaorg...salam cium tgn ckp time kasih tueeee...

larikkkkkkkkkkk

k...jom tgk gambo...tema dia...MERAH MAK NGAH.....hikhik


nie mse dia tgh sanding......sesi b'gambo ngn family laki kot..



nie ngn family laki dia....


nie mse tgh ptg kek....


mse tgh pose....ngape ler yg x tgk blah aku nie? ye ler...aku amik pki camera hp jerk kan.....mmg ler ko x pndg kn? ko pose tgk camera godang jerk kn...tue yg pose pun mcm ala2 artis...konon...hik...kecik ati tau...


akhir nyer...lps d ugut utk m'ngada kn protes...baru ler korang nktgk aku ea....piraahh...hehe..gurau jerk...mne bley protes2.....kang de mak aku protes kpala aku claim aku ngengade sgt...

k...tue jerk ler gambo nyer ye...gambo nikah? nan ado ea....sbb nyer....mse angah duk nikah tue, aku cbok melalak...touching sgt ler gamak nyer mse tue...feeling cam aku yg nikah..gitu...suker nie?perantin elek jerk aku tgk...pelik ea...naper aku touching sgt? ye lerrrrrrrrrrrr....wa sedih ler beb, adik wa nk kawin...dh xde wa geng gaduh lg kt umah...huhu...eh? ade lg sorang laaaaaaa(laki aku)...hehehe.....


k....byeeee......











No comments:

Post a Comment