Monday, September 7, 2009

Adik Beradik ku....

Hi ....

ari nie bley t'free plak nk m'update blog....hehe...curi tulang yg benornyerrr....penat ler ngadap keje jerk...rase cam nk pitam tgk docs bebyk nie....nk campak kuar tingkp opis jerk....boss x tau...haha...

aku belek gambo kt hp td, bley pasan lak gambo mse raya thn lps...mase aku ngah pregnant kn c esha...pergh...kembung semcm jerk gambo aku...adik badik lain cecomel jerk....huhu...nk tgk gambo x? ha...tgk ler gambo nie...



k...dr kiri duduk kt ats: aku, adik no.4(apis) & adik no.2 (angah)....yg duduk kt bwh plak dr kiri adik aku no.3 azrin & yg bongsu ika....

same ker muker kite org? ade yg ckp aku ngn no.2 tue sme...sme tang mne...x tauuuuu...

kiteorg nie 5 beradik jerk...seibu sebpk....haha...naper aku ckp cam tue...sbb nyerrr...mak ayah aku dh divorce, so memasing kawin lain...tp memasing x de anak utk perkahwinan yg baru nie...so, kekal ler kiteorg 5 beradik seibu sebpk...hehe....

tp mak aku ade anak ank tiri...anak2 bpk tiri aku dr perkahwinan dia yg dulu...for yr info, isteri dia meninggal sblum dia kawin ngn mak aku...sian jerk..

ayah aku yg kawin lain plak...xde anak...tp.....ayah aku pun dh tinggl kenangan jerk...sbb dia pun dh 'pegi' meninggal kn kami semua....semoga Allah mencucuri rahmat ke-ats roh nyer...insya allah....


itu ler serba ringkas psl aku nyer family yek....

nk smbg wat keje..daaaaaaaaaaaaaaa




2 comments:

  1. dok adik2 pompuan kau tu ada lagi tak yg lom berpunya kenal2kan la ngan aku ni

    ReplyDelete
  2. perghhh...ko nak soh eton dtg umah aku simbah acid per? naya jerk adik wa beb...tp no.3 & 5 tue available...hehe....tp blum bley 'jual' arr...dia blum cukup tempoh matang....yakni berkhidmat utk keluarga...suker x?

    ReplyDelete