Tuesday, June 16, 2009

perkenalan diri

hi...biar aku perkenalkan diri aku nie ea...aku nie sorang pompuan( umo dlm late 20an), anak pd mak & ayah aku, ibu kpd 2 anak( Haikal & Farisha), isteri kpd seorg lelaki(mmg ler kan? x kan pompuan lak, haru lak kang)..hehe....seorg kerani cabuk jerk dan bekerja kt bandar JB....

ermmm...aku nie seorg yg simple jerk...suka berkwn....tp klu org x knal aku, mayb dia akan ingt aku sombong laa....tp klu yg dh knal.....ha....jga2 cik salmah...cewahhh...

aku berkahwin pd umo 22 thn...so klu kire2, skang nie dh dkt 5 thn laaa, aku melayar bahtera & menempuh ranjau, suka dan duka alam perkahwinan nie...perghhhh.....mcm2 ade(tagline Astro) hehe....alhamdulilah....aku di kurniakan sepsg cahayamata...yg sulong bernama Muhamad Raffiq Haikal...dia d lahirkn pd 08hb June 2005...mse tue umo aku br 23 thn kot....nk tgk org nyerrr?...tue dia gambo dia mse umo dlm bln 4 kot.....cute x?



ikal 4 bln...


ikal 1 thn...



nie pun gambo dia 1 thn kot...

tue lah antara gambo2 anak sulong aku yg ade dlm simpanan....nnti aku post'n entry tentang adik dia plak k....chow....

No comments:

Post a Comment